tripmakery.com
  • Veelgestelde vragen

    Wat biedt de service van tripmakery mij precies?
    Met de service van tripmakery kunnen groepen van elke aard zeer eenvoudig accommodaties aanvragen om exclusieve aanbiedingen te ontvangen. Zodra een aanvraag is aangemaakt, worden accommodaties uit de regio geïnformeerd en kunnen zij direct en zonder omwegen aanbiedingen maken. Moeizaam opzoeken van accommodaties en handmatig aanschrijven van accommodaties behoort vanaf nu tot het verleden.
    Is het aanvragen werkelijk vrijblijvend?
    Ja, alles is vrijblijvend. Bij tripmakery hebben aanvraagdoende klanten geen enkele verplichting.
    Hoe kan zo'n dienst gratis zijn?
    Automatisering. tripmakery heeft geen filialen en is alleen online beschikbaar. Hierdoor kunnen veel kosten worden bespaard, die bij een traditioneel reisbureau ontstaan.
    Hoe verdienen jullie geld?
    Door bemiddelingsprovisie. Wij brengen accommodaties nieuwe klanten en ontvangen daarvoor een bemiddelingsprovisie. De prijs verandert daardoor niet voor de tripmakery-klant. De prijs verschilt niet van de prijs die de groep direct in het hotel zou ontvangen. Integendeel, er zijn kortingen, gratis kamers en verdere voordelen.
    Zijn mijn gegevens veilig?
    Ja. Elke communicatie wordt versleuteld via HTTPS verzonden. Bovendien vraagt tripmakery nooit naar creditcardgegevens of andere bankgerelateerde details.
    Ik heb een vraag/probleem/feedback
    Neem eenvoudig contact op met support@tripmakery.com of bel ons via +49 30 568 378 57
    Hoeveel kost deze service mij?
    Niets. De service van tripmakery is volledig gratis en vrijblijvend.
    Hoe kan ik bij tripmakery een aanvraag doen?
    Met de Aanvraag-tool. Daarbij registreren we de noodzakelijke basisgegevens van de reis, zoals: bestemming, reisdatum, dagen, groepsgrootte enz.. Op basis van deze gegevens worden accommodaties gekozen en deze kunnen aanbiedingen opstellen.
    Hoe kan ik mijn aanvraag wijzigen?
    Via de klantenservice (ons supportteam). Op dit moment kan een aanvraag alleen via de klantenservice gewijzigd worden. Contact: support@tripmakery.com
    Vanaf welke groepsgrootte kan men aanvragen?
    Er is geen beperking op het aantal personen.
    Wie kan tripmakery gebruiken?
    Elke soort groep. tripmakery wordt vaak gebruikt door bedrijven, verenigingen, schoolklassen, sportteams, families of vriendengroepen.
    Kan ik ook vluchten/bussen aanvragen?
    Nee. Vervoersarrangementen van welke aard dan ook worden niet aangeboden. Bij tripmakery kunnen alleen accommodaties worden aangevraagd. Zelfs als u een vakantiehuis of een groepshuis zoekt, kunnen we dit op het moment helaas nog niet verwerken.
    Welke soorten accommodaties worden aangeboden?
    Hotels, pensions, hostels, B&B's, aparthotels. Via tripmakery kunnen geen vakantiehuizen of campings worden aangevraagd.
    Hoe kan ik een vakantiehuis of een groepshuis boeken?
    Vakantiehuizen, groepshuizen of vakantiewoningen zijn helaas nog niet in ons portfolio.
    Zijn er pakketaanbiedingen of rondreizen?
    We bieden geen pakketaanbiedingen voor eenvoudige reizen of een speciale rondreis aan. Voor groepen zijn pakketaanbiedingen meestal niet geschikt vanwege de te individuele eisen.
    Wat bevat een aanbod precies?
    Een aanbod bestaat afhankelijk van de eisen uit overnachting, catering en - indien gewenst - extra diensten zoals bijv. conferentiezalen, sportvelden etc.. Elk aanbod bevat een exacte beschrijving van de inbegrepen componenten.
    Kan ik een aanbod achteraf wijzigen?
    Dat hangt af van de beschikbaarheid van de betreffende accommodatie. Neem contact op met de tripmakery klantenservice support@tripmakery.com
    Is de catering bij het aanbod inbegrepen?
    Als de groep een catering (ontbijt, Halfpension, Volpension) wenst, dan komen accommodaties aan deze wens tegemoet, indien mogelijk. Alle prijzen worden duidelijk aangegeven.
    Kan ik ook het ontwerp van een omlijstingsprogramma aanvragen?
    Nee. Er worden geen omlijstingsprogramma's aangeboden. Bij tripmakery kunnen alleen accommodaties worden aangevraagd.
    Volgens welke criteria worden accommodaties gekozen?
    Verschillende criteria. Grootte: De accommodatie moet voldoende kamers hebben. Ligging: De accommodatie moet aan de wensen van de groep voldoen (afstand tot het centrum, enz.). Prijs: De accommodatie moet binnen het budget van de groep passen. Kenmerken: De accommodatie moet passen bij het type groep (schoolklassen hebben andere behoeften dan bedrijven, bijvoorbeeld).
    Worden kamers voor mij geblokkeerd totdat ik beslis?
    In de meeste gevallen ja. Er zijn ook aanbiedingen onder voorbehoud, waarbij geen blokkering plaatsvindt. Dit wordt duidelijk in het aanbod aangegeven.
    Hoe lang heb ik de tijd om te beslissen over een aanbod?
    Verschillend per aanbod. In de meeste gevallen worden de kamers gedurende 14 dagen aangehouden. De geldigheid van het aanbod wordt aangegeven op het tripmakery-Dashboard en in de details van het aanbod.
    Hoe werkt de boeking van het aanbod?
    Nadat de boeking bij tripmakery via het boekingsformulier is afgerond, ontvangt de groep een bevestiging van tripmakery. De betreffende accommodatie wordt automatisch op de hoogte gebracht van de boeking en ontvangt de contactgegevens van de groepsvertegenwoordiger om de boeking af te ronden en het boekingscontract op te stellen.
    Wanneer en waar betaal ik mijn boeking?
    Afhankelijk van de accommodatie ter plaatse of als vooruitbetaling. Er wordt echter in geen enkel geval via tripmakery betaald. De betaling verloopt direct tussen aanbieder en gast.
    Hoe lang kan ik mijn boeking gratis annuleren?
    Elke accommodatie bepaalt zijn eigen annuleringsvoorwaarden. Veel accommodaties geven een lange periode om een boeking te overwegen en gratis te annuleren. Nauwkeurige informatie is te vinden in het betreffende aanbod.
    Heb ik een creditcard nodig voor mijn boeking?
    Nee. Voor een boeking via tripmakery is geen creditcard nodig.
    Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken?
    Dit is afhankelijk van de accommodatie. De meeste groepsaccommodaties zijn echter zeer flexibel.
    Is er een aanbetaling?
    Dit is afhankelijk van de accommodatie en verschilt per boeking. De accommodaties bepalen de regels voor de aanbetaling.
    Met wie precies komt de boeking tot stand?
    De boeking wordt direct met de aanbiedende accommodatie afgesloten. tripmakery fungeert alleen als bemiddelaar. Een contractuele overeenkomst ontstaat tussen de groep en de accommodatie.
    Verdere vragen?
    +49 30 568 378 57
    support@tripmakery.com
    tripmakery.com
    Wat is tripmakery?

    Het organiseren van een groepsaccommodatie is ingewikkeld. tripmakery maakt het gemakkelijk om geschikte groepsaccommodaties te vinden. Zo wordt tijd en geld bespaard. Alles gratis.


    tripmakery GmbH
    Mariahilfer Strasse 136 / 1.11
    1150 Wenen, Oostenrijk

    IATA: 96009550
    Bedrijfsregister: 453613d

    Voor partners
    • Extranet (Inloggen)
    • Veelgestelde vragen
    • Channel Manager
    • AV
    • Alle info
    • Word nu partner
    Links
    • Over ons
    • Colofon
    • AV
    • Privacybeleid
    • FAQ
    Contact
    • support@tripmakery.com
    • +49 30 568 378 57
    • Contactformulier

    Voor partners
    • partners@tripmakery.com
    • +49 30 568 378 57